fredag 11. juni 2010

6 - what a feeling!

Dere aner ikke hvor glad jeg ble, og fremdeles er, for lillebrors sekser! Vi jobbet i heeele går, klokka ti over tre i natt fikk han lov til å gå hjem og legge seg, da mente jeg det var bra nok alt sammen; pp-presentasjonen, demonstrasjonene, det han skulle si og hva han skulle si. Haha, og bra nok var det gitt! Hee haa! Jeg husker selv hvor sykt glad jeg ble da jeg fikk S (ja, jeg er født i gamle dager..) på min muntlig i eksamen i 9. klasse. Full uttelling på noe du har jobbet hardt med og er så nervøs for smaker godt.

Så etter litt hysterisk krigsdans i hele huset for meg selv og fôring av bæbarna, roet jeg meg helt ned med en frokost i solen før jeg dro til ma og pa hvor min lille Linnea har kommet på besøk og bysset på henne en times tid. Hun er så skjønn!

Det ble med andre ord en riktig bra start på fredagen!

Ingen kommentarer: