fredag 12. mars 2010

znork

God fredagsmorgen!
Bare lurer på om noen kan sette på fast forward for i dag? Jeg er så trøtt at jeg ikke vet hva jeg heter, tviler på at det er forsvarlig at jeg skal kjøre bil i en halvtime og langt mindre undervise på vettugt vis. Gleder meg til det blir kveld og det atter er tid for zzzzøvn. 

Dessuten forsvinner små lommer av tid når jeg er så trøtt, jeg forsvinner ut av fokus i timinutt av gangen, har gjort det to ganger i løpet av to brødskiver nå, så må få ræva i gir!


Sukk, ute snør det igjen. Jeg skal ikke klage. Bare banne intenst inni meg. Dessuten har jeg en mus (eller flere...) på badet. Den bruker klærne mine som ligger i en haug på benken der inne som lagringsplass for solsikkefrøene jeg la ut til den (ja....), så jeg må riste klærne godt før jeg tar de på! Jo, jeg har satt opp felle, men den har ikke løst seg ut. Må forske på den i helga.

Shit, der forsvant 5 minutter til. Nå må jeg pigge!

Ha en flott freitag og kos dere i helga!
pusselipuss


Ingen kommentarer: