fredag 5. mars 2010

what I didn't wear

God fredagskveld!
Har dere hatt ei fin uke der ute i verden?

Det har jeg tror jeg, den har iallefall gått fort. Dog har jeg sovet altfor lite og er kake nå. En annen ting som trekker kraftig ned er at jeg ikke har vann i huset... hovedvannledningen har frosset! Har jeg nevnt tidligere at jeg er smålei av vinter og kulde..?  FY F I H så lei jeg er! Noe som derimot trekker kraftig opp er at da jeg var en tur hos Bestefar for å låne dusjen i gårkveld sendte han med meg et nybakt brød! Åh, så godt! Bestefar (78) baker knallgode brød! Så jeg har mesket meg med dobbelt antall skiver til både kvelds, frokost, middag og kvelds igjen.

Da jeg kom hjem igjen var jeg kjempetrøtt, men jeg måtte jo spise noen brødskiver, og etterpå ble jeg så pigg at jeg begynte å prøve klær.. Bl..a.dette litt merksnodige, litt ukule, men litt kule antrekket:
Jeg bestemte meg egentlig for å bruke det i dag, men med min nye holde-for-ørene-og-dra-dyna-over-hodet-når-vekkealarmen-går-taktikk forsov jeg meg i dag også og slang bare på meg første bukse og genser i haugen på badet. Det e godt det er lørdag i morgen, tror ikke jeg hadde klart å stå opp 05.48 i morgen.

Sånn ser jeg ut akkurat nå..:
Ikke akkurat et glødende blikk. Det høyre øyelokket mitt har i tillegg hovnet opp i løpet av dagen, nice.

Uæ! Bug-eyes! (Har dere sett sesong 2 av True Blood skjønner dere hva jeg mener.)

Time for enda en deilig hjemmebakt brødskive og så blir det seng. I morgen blir det rett ut og kappe ved, vinteropplaget er tomt og huset er kaldt. Kan jo starte med å varme meg med en lang dusj - nei, hei, jeg har jo ikke vann heller! Gah, jeg gjør hva som helst for plussgrader!

Ok, nok klaging for i dag. Peace.

Ingen kommentarer: