mandag 8. mars 2010

Te-skjorte


God mandagsmorgen!
Nå sitter jeg og  spiser frokost og drikker min sedvanlige kopp te. Jeg drikker te 3-5 ganger om dagen, stort sett løsvekt-te, men hadde jeg fått slike bedårende te-skjorter hadde det nok stilt seg annerledes! Supersøtt!

Husker desverre ikke hvor jeg fant disse bildene, de ha ligget i "for the blog"-mappa ei stund.

Ute øs-pøser det ned! Det blir nok litt bløtt og gjørmete for pappas dyr som fôres ute, men neida, jeg skal så ingenlunde klage, for isen forsvinner jo! Ho ho!
Håper dere får en fin dag og ei god uke nr. 10!

EDIT: Designeren heter Soon Mo Kang.

2 kommentarer:

aberlour sa...

Designer: Soon Mo Kang :)

Kanskje du fant dem her?

http://www.trendhunter.com/trends/tea-hangers

:-)

Line sa...

Takk skal du ha!
Jeg fant de via en eller annen blogg, som sikkert har funnet de via den siden.