fredag 26. mars 2010

siste dag

God fredagsmorgen!
 I dag er siste dagen min på Åset, det kjennes rart ut. En blanding av trist å måtte "ditche" de herlige elevene og å ikke skulle le sammen med kollegaene mine hver dag, men en god følelse med tanke på alt som jeg nå har tid til og skal gjøre her hjemme.

Det blir både norskprøve, kakekos og skitur på oss i dag, før alle kan sette i gang å kose seg med påskeferie. Jeg kommer nok til å jobbe seinkveld i dag også, men i morgen blir det åpningsfest på Strandbaren!

Nå er det på tide å begynne å plukke fram klær som passer til skitur.. "hvor er skiskoene?", "har jeg votter?", "hvor mange ganger kommer jeg til å tryne?" -> "kommer jeg til å brekke noe?" Jeg er ganske dårlig på ski.., MEN synes det er gøy også!

Okidoki, ha en nydelig fredag! Og gratulerer så mye med dagen AK'en min!

1 kommentar:

Ingvild sa...

Gooood påske Line!!