søndag 7. mars 2010

Salig Søndag

God dag!
Søndag, regn og 5 grader. Gotta love it! Håper været holder seg ca. slik, gjerne enda noen grader varmere, men ikke sol, slik at all isen på jordene tiner. Når isen er borte kan sola komme og lokke fram gresset. Ah, gress! Husker dere gress? Det grønne, myke på bakken, som det er så godt å gå barbeint på? Mmmm.

Da jeg var litt yngre enn jeg er nå, men litt eldre enn tegne-prinsesser-med-puffermkjoler-stadiet, tror jeg de fleste damene jeg tegnet hadde kjole med dyp utrigning og høy splitt, ca. akkurat som denne kjolen fra Balmain:

Bildekilde: Style-spot
Digger det "flytende" stoffet. Hm, om jeg selger traktoren får jeg kanskje råd til den!

Men om jeg ikke får råd til drømmekjolen er det ikke så farlig, jeg har jo fjøset fullt av drømmedyr!

Ønsker dere en aldeles udmerket søndag!

Ingen kommentarer: