mandag 22. mars 2010

på revy

Noen bilder fra fredagens begivenheter i Ås. Jeg har ca. ingen bilder fra selve revyen, men noen av de fine gamlekattene jeg var sammen med. Om dere gamlekatter ikke vil ha bildet deres her er det bare å sende et pip så blir det fjernet sporenstreks.

Vorspiel med X-Hunkatter på Hunkattloftet:

Et glimt fra revyen (som jeg synes var kjempemorsom!):

X-Hunkattene vil også opp på scenen og sole seg i Revyglansen..:

Tid for revymiddag, selv om man på det tidspunktet ofte er mer klar for dansing enn spising:

Så ble det dansing i Halvors Hybel,

 
...før vi vendte snutene mot Loftet og dansing på bordet til langt ut i de små timer.


Selv om jeg ser noget herjet ut her, da jeg sto opp fra en vond sofa på et kontor i 12-tida på lørdagen, kan jeg betro dere at mitt triks for å holde ut på fest til klokken seks om morgenen er å drikke vann!

3 kommentarer:

frikke sa...

ah! Det demrer nå ;)
Sukk - nå fikk jeg et nostalgisk sug i magen.

Line sa...

;) plutselig er det UKA, da regner jeg med å støte på deg på et eller annet bord!

Ingvild sa...

Jeg har så fin skulder...

Artigartig fest!