onsdag 31. mars 2010

my kind of party

I gårkveld etter dusjen hadde jeg en liten klesfest på badet. Jeg har jo en hel haug med nye klær etter vareprøvesalget jeg var på for snart to uker siden. Har en plan om å vise alt, men her er noe av det jeg lekte meg i i går..:


Alt er nytt unntatt skoene og beltet. Tilsammen ble det 18 plagg, og det til den nette sum av 1240 kr! En del penger, men 18 plagg, pappa! Og de ble handlet inn i hast og stress, og gjorde at jeg nesten mistet flyet til Oslo... I'll tell you all about it når jeg viser samtlige 18 plagg. (For å gjøre dere grønne av misunnelse, haha!) (Neida.) (Må jeg virkelig opplyse om at det ikke var seriøst ment?)

2 kommentarer:

Wanja B sa...

Wow, elsker alt. Hadde jeg også bodd i Stoksund, hadde jeg skullet byttelåne med deg annenhver dag, for noen nydelige sukkertøy! Herlig! Fina!

Ingvild sa...

Aaaw, misunnelig!!