lørdag 13. mars 2010

longing


Sommersol og strandliv. Jeg LENGTER. (Drømmer også om en slik mage.)
Bilder fra Style by Kling.

Kjøpte meg roser på butikken i dag, for å muntre opp meg selv. Ønsker meg forresten noen fine vaser til jul. Ølseidelen fra Studentsamfunnet i Ås gjør jo jobben, for all del, men.

Ettermiddagen og kvelden gikk til rundvasking av leilighet 1. Dvs. jeg ble bare ferdig med soverommene og badet faktisk, det tar litt lenger tid når man vasker tak og vegger også. I morgen må jeg til Åfjord på Menighetsrådsårsmøte. Jeg er vara i Menighetsrådet, vet ikke om jeg har fortalt det? Jeg har blitt bedt om å ta med kake... Takk Gud for at min mor kan bake OG er en engel. Jeg kan ikke. Matlaging = Panikk, for min del.

Jeg savner Bast. Loke savner Susan. Begge savner vi muligheten til å kunne løpe på bar mark. Nå MÅ da snart vinteren slippe taket??!! Om to uker er det sesongåpning på Strandbaren, da satser jeg på at våren er kommet og at ølet kan nytes utendørs! Og om en uke er jeg i Ås/Oslo, da blir det nok også en liten Skaal!

Hm, nå sporet jeg av inne i hodet mitt - DJ Sola skal spille for oss på Strandbaren lørdag 27., og jeg så for meg at Aslak Dørum også blir med, og, vel, for å gjøre en lang dagdrøm kort, det endte med at vi ligger sammenfiltret under treet mitt og nyter solnedgangen (noen måneder senere altså), mens vi diskuterer hvordan vi skal bygge på huset for at han skal få et lite studio. Sukk. Og når jeg drømmer litt til blir vi enige om at han skal lage mat og jeg skal stelle dyra. Dobbeltsukk.

Nei, nå er det dags for en god dusj og deretter sengetid. Jeg sov 12 timer i natt, men nå er jeg kjempetrøtt igjen. Håper dere har det bra der ute i verden!

nattaklem!

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Gleder meg til å skaale med deg igjen! Skal hilse fra X47 Jurist Gimre, hun gleder seg også til det ;)

Line sa...

Skaal X47 FFD samt X47 Jurist!
X46 FFD glæder sig stort til at se dere igjen!

frikke sa...

Dukket han opp, han Aslak? :)

frikke sa...

akk - jeg lever foran min tid. Uansett - håper for din del at han dukker opp ;)