søndag 14. mars 2010

fremdeles sønda'


Jeg fant faktisk ingenting å ha på meg.

Men det ble for kaldt uten noen ting, så jeg tok på meg ingenting spesielt og var veldig plain.

Det er fint å være i kirka. Jeg puster fritt der. Og jeg gikk til nattverden også, noe jeg antagelig ikke har gjort siden konfirmasjonstiden. Når presten i tillegg er utrolig morsom og diakonen en engel i menneskeham var det noen vel anvendte timer.

Nå skal jeg tenne opp i ovnen på stua, ta en tur ut til Loke, flytte dyna mi opp til soverommet (tre uker på stua får være nok!) og sette i gang med å rette ferdig noen prøver og forberede foreldresamtaler.

tuddeluu

1 kommentar:

Anonym sa...

Tok på deg ingenting spesielt? Neivel;) men for meg var du et friskt pust i kirka den dagen:) Spesielt bra med ei kul Harbaksdame når vi var der i 4 timer. Og så hadde jeg mormor der, som hvisket et par slående kommentarer under årsmøtet, måtte flire jeg. Hun er kul og bare god.
Håper du har bra helg sørafor!
SO:)