mandag 8. mars 2010

Dagens: mix av inspirasjon

Kilehæler (my kind of innesko), rosa sokker, leggiser, bomullsshorts og gammel silkeskjorte fikk være med og leke i dag. Inspirert av bl.a. Fame og Flashdance, noen bloggdamer som alltid ser fantastisk ut i skjorte og en eller annen visning fra en av de store moteukene som kjørte hardt på leggiser over skoene, husker ikke hvem, kanskje Burberry?

Det var strengt tatt finere med det jeg prøvde da jeg lekte meg i gårkveld;
 
 
men jeg fikk nå for meg rosa sokker og gullsko i morges. Ikke mine typiske førstevalg.. Kanskje fordi det er 8.mars? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til kvinnedagen jeg. Tror jeg er ganske enig med Aberlour.

Se, øredobben og fletta er like lange! Morsom tilfeldighet.

Og apropos flette - håret mitt vokser!

Det ser ut til at jeg er i slekt med noen av søskenene mine som kan legge fra seg ting på de rareste steder, jeg la visst fra meg skoene i vasken???

Dette er posen jeg prøver på på øverste bilde... jeg er blitt en stiv gammel dame.

Ingen kommentarer: