lørdag 6. mars 2010

God lørdag!


Nå har jeg fått tilbake vannet og alt er vel. Ikke minst er det bra for sauer og hest, som jeg glemte å nevne i min selvsentrerte frustrasjon i går. Det blir en smule tungvindt uten vann når man har et par hundre dyr!

"Nå har jeg fått tilbake vannet og alt er vel." Tenk for en luksus det er å ha 24-7 tilgang til rent vann! Og skam på meg som sutret da jeg mistet det er par dager. Jeg bor ikke akkurat på Haiti, der har man lov til å klage. Jeg har ikke lov, noen burde gi meg en smekk over kjeften i ny og ne.

Vel, nå skal jeg velte meg i luksus; pusse tenner, sette på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen. Deretter skal jeg ut og kappe ved for å varme opp luksusboligen min. For det er jo dét det er når man tenker litt lenger enn til sin egen nese. Jeg er heldig.

Kos deg med din heldige lørdag du også!

Ingen kommentarer: