søndag 7. mars 2010

Bikinisesongen nærmer seg - med snegleskritt

For en del uker siden bestilte jeg en bikini i ellos. Ellos faktisk. Tror ikke jeg har bestilt noe derfra siden jeg var 14. Uansett, tror det var med et tilbud om gratis sengesett derfra i et blad og da bestilte jeg altså en bikini i tillegg til sengesettet. Og til alt overmål ble jeg ganske fornøyd, den både passer og ser ok ut, militærgrønt og batikk føles veldig rett!

Det er ganske kleint å ta bilde av seg selv i bikini. Særlig i mars. Særlig når man er likbleik og ikke akkurat har trent de siste årene. Men, jeg har klipt av hodet mitt slik at ingen ser at det er meg. Det er faktisk ikke meg når jeg tenker meg om, men en eller annen random som gleder seg vilt til sommer og MÅTTE prøve bikinien sin ettersom hun satt alene og snufset etter å ha sett siste episode av sesong 6 av SATC.

Hun prøvde å stå rett opp og ned uten fjollete poseringer, men, lets face it, kroppen ser bedre ut når man strekker litt på den! Photoshop og airbrushing hadde vært på sin plass, men, vel, her er noen bilder av en random person i ny bikini:


Rekk opp hånda den som gleder seg til sommeren! Rekk opp hånda den som skal bade masse i sommer! Rekk opp hånda den som skal gå på fjellet i sommer! Rekk opp hånda den som skal på sjøen i sommer! Rekk opp hånda den som skal ha en flørt i sommer! Rekk opp hånda den som skal spise is i sommer! Rekk opp hånda den som skal sette pris på hver eneste sommerdag! Jegjegjegjegjegjegjegjegjegjegjegjegjegjegjegejgfjegjegjejgegjegjergjegeg rekker opp hånda!

1 kommentar:

søstra sa...

Rekker opp alle hendene jeg har!