søndag 7. mars 2010

bare 3 uker igjen som lærer

Ja, du leste riktig. Til påske slutter jeg på jobb. Det ble bestemt allerede i november faktisk. Ettersom Mamma er syk kan hun ikke hjelpe til i lamminga og det er ikke mulig for pappa å ta alt alene, så etter vurdering att og fram kom vi fram til at jeg blir hjemme og kjører all in på gården. Det blir trist å slutte, jeg trives jo så godt med gjengen min, men det blir samtidig godt å være egen herre over dagen. Hehe, det blir vel strengt tatt sauene som kommer til å styre dagene mine fra medio april! Forhåpentligvis vil det at jeg kommer til å kunne følge opp sauer og lam 100% også gi uttelling økonomisk tilslutt. 

Team Lamming 2010. Vi mangler mesterjordmora; Mamma, men vi skal gjøre så godt vi kan!

God plass i fjøset enda, men det er ikke mange ukene til det yrer av minisauer her!

1 kommentar:

frikke sa...

Tøft av deg å satse full pupp på gårdsdrifta. Thumbs up!