onsdag 24. februar 2010

sånn skal det være


Dagens utsikt.

Denne type vinter kan jeg lett leve med! Snø og kun et par minus. Det er kuldegrader som nærmer seg 30 og hålkebelagt verden som gjør at mitt gode humør er en saga blott. Ikke bare tryner både folk og fe (prøv å falle på halebeinet samtidig som du får to fulle bøtter vann over deg i 25 minus.. yes it happened to me, not very funny faktisk), vannet på kjøkkenet fryser og huset er så iskaldt at jeg må sove i stua, men fôr og vann til dyrene fryser også! Og det verste er at det kan ligge an til isbrann på jordene om ikke mars blir mild og overskyet. Kryss fingrene!





The real me! Jeg trippa rundt i stillongs (en eller to L'er??) (med et veldig kledelig hull, heldigvis kjører jeg dobbelt lag ull..) og tresko i snøen som en ekte bygdetulling.

PS. Så dere stafetten? Northug er rå!

3 kommentarer:

søstra sa...

To L'er! ;)
Og Ja, vi så stafetten - nesten uten lyd. Pappas kommentar: "De går itj an!" Det var *harikkeord*!

Anonym sa...

så nydelig et sted du bor på:D er det en øy eller landfast?

christine

Line sa...

Christine - Takk, jeg er så enig! Jeg bor på fastlandet, helt ved havet.