søndag 14. februar 2010

salig søndag

I dag sov jeg helt til kl. 12.30, noe som er fullstendig håpløst altfor lenge, men det var utolig godt og det trengtes. Følte meg glad og uthvilt da jeg sto opp, og den følelsen har jeg hatt hele dagen!

Utpå dagen dro jeg sammen med familien til Stokkøya og resepsjonen på SUB-lugarene. Strandbaren er ikke åpen enda, men resepsjonen er utrolig koselig!


Søndagsklærne. Jeg brukte to sekunder på å plukke ut to plagg på Maud Mellow i går; en blå genser fra wesc og en grå hettejakke fra Nikita (salg: 500 for en hood, 800 for to! Mine kostet egentlig 1900 kr til sammen. Altså tjente jeg 1100 kr!), begge åkte på i dag. Og gjett om de kommer til å bli flittig anvendt i framtiden også!



Jeg ble bedt om å kjøpe med røyk til en venn, og selv om jeg synes det er en nasty habit, (jeg har ALDRI prøvd uhumskuheten!) kunne jeg ikke dy meg for å pimpe røykpakken hans litt i anledning dagen!



Et glass vin og Bestefar i bakgrunnen.



Fiske- og blåskjellsuppe. Mums!
(Bildet ville ikke snu seg.)


Kusine Live!

Bittelillebror og jeg tok en tur ned på stranda.



Hopp, nå!


Hjerter i ørene. Klisseline.

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Jeg begynte å se etter bittelitte bror på strandbildet, men fant han ikke ;) Gleder meg til å tjene litt penger selv, sånn at jeg kan ha råd til å kjøpe et par sko og litt klær igjen (og kanskje ta den frisørtimen). Det ser så godt ut!!

Gleder meg til du kommer ned på Ås igjen, gamlekattene hadde det moro på opptak selv om det skal bli greit å slippe å ha opptak når man skal møtes :)

<3

Line sa...

Haha, det va kanskje ikke den smarteste kommentaren til det bildet. Det er veldig godt å tjene noen kroner og kunne kjøpe seg et par plagg ja! Men trust me, pengene flyr uansett, i går betalte jeg over 10000 i kvartalsregninger..

Gleder meg kjempemye til revy og alt det innebærer! stor klem!