fredag 12. februar 2010

(gårs)dagens: underlig valg

God formiddag.
Jeg er hjemme i dag, karet meg opp først for en time siden. Hodet mitt eksploderte så til de grader rundt kl. 23 i går. Tok med meg en bøtte og snublet i seng med klær og soveromslys på. Lyset hadde jeg foretrukket av, men å reise seg og gå tre meter føltes umulig. Heldigvis ble det ikke mer enn kvalme og jeg sov av meg det verste av skallebanken. Er ikke akkurat tiptop nå heller, men en runde til med painkillers gjør nok susen.

Kan hende hodet slo seg vrangt pga. gårsdagens klesvalg, jeg så jo slettes ikke ut som meg selv:



Beltespenna er søster sin og jeg elsker den, men resten stemmer ikke helt. Blusen har jeg aldri fått dreisen på, den ble lenge brukt som gardin, og siden har den knapt blitt brukt. Buksa er enda et plagg som kan merkes x-bf, den er veldig god og varm, og jeg bruker den mye hjemme, men den føles ikke "meg". Hvorfor tok jeg på meg dette da da? Aner ikke!

Ingen kommentarer: