mandag 8. februar 2010

for sent

God natt, godtfolk.

Klokka er langt over altfor sent, så sent at jeg ikke gidder skynde meg, jeg kommer uansett til å være ødelagt når klokka hyler i sekstida. Har vært i Troningen og sett film sammen med Bestefar, Torild og Jan; "Så som i himmelen", veldig bra, anbefales absolutt!

Tidligere i dag var jeg ut og rusla/seila på holka (ja, jeg datt) i nydelig lys, og jeg ble, som jeg blir hver dag, så glad for at jeg bor her ute.


MEN hva skal jeg gjøre videre framover? Etter skole og lamming og sommerdager? Kanskje jeg skal dra ut i den vide verden og finne min sjelevenn? Finnes sjelevenner? Del gjerne noen tanker. Jeg er smått skeptisk, iallefall til at noen har en sjel som er kompatibel med min.. min er ganske umulig å forholde seg til tror jeg. Bast klarte det, men hun var unik på mange måter.

natta

5 kommentarer:

Alfie sa...

Sjelevenn... hmm.
Eg har i alle fall aldri møtt noken sjelevenn. Eg trur mi sjel og er veldig vanskelig å finne nokon 100% match til.
Men det er ein veldig god tanke å tru at ho fins der ute ein plass.
På ei anna side trur eg det kan vere greit at ein er litt ulike.

Vi får berre krysse fingrane, Line :)

Klem Alfie

Line sa...

Så sant, for likt er heller ikke bra! Gud, å være sammen med en som meg selv vil nok være heftig himmel og helvete.

Ja, nei, det ordner seg nok for oss før vi aner, Alf!
klem

Anonym sa...

http://28.media.tumblr.com/tumblr_kx105bOwpY1qztggxo1_400.jpg

Hvorfor ikke Line og Alfie?

Line sa...

Får ikke sett linken desverre, står at jeg må logge på webområdet?

God ide i teorien, men Line er ikke så enkel å ha med å gjøre og vennskap er mere verdt!

Anonym sa...

Det som stod når linken virket:

We are all a little
weird and
life´s a little weird
and when we find
someone whose weirdness
is compatible with ours,
we join up with them
and fall in mutual
weirdness and call it
love.

Hvis du mener du er umulig å ha med å gjøre så kan du vel gjøre noe med det? Tror du menneskene ikke er mulig å justere? Vennskap er finnt det, men kjærligheten overvinner allt.