søndag 7. februar 2010

eksfavoritt

Ex-boyfriend jeans (ja, på engelsk er det riktig med orddeling) er jo mer eller mindre alltid poppis, og jeg har et par-tre stykker, men min favoritt når det kommer til eks-plagg er nok denne store hettejakken fra Dragon. Glidelåsen er ødelagt, jeg har sølt stearin på den og den begynner å bli nuppete, men når jeg tar den på er det som å få en god klem. Og det kan nok være en ubevisst grunn til at den har blitt brukt nesten hver dag den siste uka, her er bare et par eksempler:






Når jeg tenker meg om har jeg utrolig mange plagg som jeg forbinder med noen eller noe, og som jeg blir glad av å bruke. Noen andre som har klær dere nesten er "venner med"?

2 kommentarer:

Wanja B sa...

Åh, så herlig med klær. Og jeg blir veldig fort forelsket i klær. Jeg går enda å tenker på en dress-jakke jeg så på H&M sist jeg var i byen, men som jeg bare gikk fra. Boyfriend klær er noe av det beste som fins.
Og du ser smakk ut i munkejakka.

sissimuk sa...

Å ja, klær som mamma brukte i sine yngre dager elsker jeg å bruke. Som du så fint sier det; det er som å få en varm klem. De plaggene er hellige og forkastes aldri! Det skal jo i tillegg sies at hun har særdeles god smak og tar veeeldig godt vare på ting, så det er en fryd å rote på loftet hjemme. Vi (søstra og jeg) graver oss igjennom esker til mammas frustrasjon - rydd opp etter dokker da! :)) He he (Glad for at jeg har sønner forresten...)