tirsdag 9. februar 2010

dagens: my kind of innesko



Det er ikke føre for disse godteriene utendørs enda, men i dag fikk de iaf være med som innesko! Er de ikke FINE?


Utendørs er det leggiser over strømpebuksa og Lapikas som gjelder. (Og ferdigpizza til middag.)

Trøtt.
Var en times tid og stulla i fjøset sammen med pappa i kveldinga. Ordne, prate, mene, tenke og planlegge. Snakke og kose med alle godsauene som kommer fram og vil bli klødd. Det er mye trivsel i bondeyrket! Vurderte et øyeblikk å ta med meg Siri-Sara inn, men hun er nok for stor til å ha i fanget mens jeg ser Sex and the City.. (Det tok bare ei ukes tid fra jeg var ferdig med alle sesongene til jeg begynte på en ny runde....)
Ellers har jeg skrevet opp alle øvelsene jeg vil se under OL og vurderte å skifte legning; se her. Men jeg tror jeg nøyer meg med å skifte av meg fjøsklærne, hoppe i dusjen og så i seng!
natta ta taa /L

2 kommentarer:

Alfie sa...

Litt av ein link å legge ut, Line. Du burde ha ein advarsel, slik at ikkje folk opna den på jobben...
Eg trudde det va om OL og "Sportofil" legning eller noke sånt.
Ellers er eg einig med deg når det gjelder kvinnekroppen!

Klem Alfie

Line sa...

Hehe, sorry! Ser av setningen at det ser ut som om det er OL-relatert ja.