tirsdag 23. februar 2010

busy

- doing nothing.


Jeg har mer enn nok å ta meg til både inne og ute, men i kveld har jeg gjort fint lite annet enn å se SATC og litt OL.

Som noen kanskje har lagt merke til har jeg endret litt på "om meg" -biten på bloggen. Det var kjempetrist å fjerne at jeg "bor med Bast", når jeg i tillegg måtte halvere antall hester så det så stusselig ut at jeg måtte reformulere litt. I et døgn sto det "Søt (men ikke snill) og singel sauebonde.." noe som ga meg brekninger da jeg så det igjen i dag, så nå står det bare "sær." Noe som føles ganske riktig. Man skulle kanskje tro jeg ble mere glad i å være sammen med folk da jeg mistet Bast, men truth be told virker det nesten motsatt... Eller, saken er at jeg liker godt å være sammen med folk, men helst på steder der jeg kan trekke meg unna når det passer meg. Jeg er ikke så flink til eller komfortabel med å ha folk nær meg på mine enemerker, da har jeg ingen retrett. Familie/venner naturligvis ikke medregnet som "folk" her. Noen som kjenner seg igjen, eller burde jeg sjekke ut hodet mitt? (Gah, skremmedende tanke!)

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Kjenner meg veldig veldig godt igjen - ikke la noen rote rundt i hodet ditt ;)

frikke sa...

Ta det med ro - du er heeeeelt normal :)

Line sa...

Når to så oppegående damer sier det, lar jeg hjernekrymperbesøket bero enda en stund!