torsdag 4. februar 2010

1000

Dette er visst innlegg nr. 1000. Men jeg tror faktisk at det kommer til å bli et par til. Jeg liker nok og knatre ned vissvass. Takk til deg som stikker innom og faktisk leser! Det er jo ganske sprøtt! Sprøtt, men veldig hyggelig! Virtuell klem til hver enkelt!

Er i ubestemmelig humør i kveld, spiller høy musikk, griner litt for Bast og danser mye men sjeg later som jeg er på Supper Club. Savner vennene mine! Også klarer jeg ikke å skrive alt jeg tenker, det er for mye på gang på en gang i topplokket. Puh.

Skal skru på enda litt mere lyd og gå i dusjen nå. Hårkur, peeling og shaving på menyen! (Har Yeti-legger!) God natt, Verden!


Jep... frisørtime er bestilt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trist med pus. 1000 takk for prima naturbilder og ordfølge! Ser fram til 1000 nye:-)

Trine sa...

Veldig trist med Bast Line.. :(

Jeg vet ikke når jeg flytter tilbake til Fosen, men jeg tar over gården hjemme 1. mai :) Det bli veldig spennende. Blir litt avstandsbonde i starten, men det blir nok ikke lenge til jeg er på plass..

Wanja B sa...

Ser fram til 1000 nye innlegg fra Søteste-Line.
Jeg har ved-fyr på gjesterommet, så jeg ser fram til du kommer på besøk snart.
Jeg har like lang ettervekst som deg, om ikke lengre, og jeg BOR sammen med en frisør. Makan, enn det. Ja ja! Søt er du!!