søndag 24. januar 2010

ut på tur

Så, en måned siden julaften. Bare ca. 5 igjen til sommer........ sukk. Looord som jeg gleder meg til sommeren! Men, hei, man kan faktisk ha det hyggelig selv om det er januar også! (Januar er den nest kjipeste måneden tror jeg, den kjipeste er februar. Bra den er kort.) I dag har jeg faktisk vært ute og gått tur med en liten venninne av meg på 6 år. Vi hadde med oss kvikk lunsj og kakao, skled på isen og hoppet på steiner. Riktig så fint! Naturen ruler!









Ja, vi hadde med kjeks også. Og epler, men de ga vi til hestene.
Nå er det ugjenkallelig søndagskveld. Det skal dusjes, legges på nytt sengetøy (åå, da blir det godt å legge seg!) og det skal finnes ut hva man skal ta på seg i morgen. Det eneste som er sikkert er at det blir heels!
Har du hatt ei fin helg? Noen som ha rnoen tips og triks til hvordan man kan forlenge den? Mine går så fort at jeg får de ikke med meg.

Ingen kommentarer: