tirsdag 19. januar 2010

tid


Se der gitt, da var klokka passert 22.00 og jeg er ikke i seng. Fadejh! Men jeg skal klare å være i seng til kvart over! (+ 5-10 minutter.) Apropooos tid - ny klokke! Den jeg vant vet dere. Den kom bare få dager etter at jeg vant, men jeg har vel aldri somlet meg til å vise den.


Hvorfor vant jeg? Konkurransen var: Om døgnet hadde en ekstra time, hva ville du brukt den til? Mitt svar (vinnersvaret altså, om jeg må få minne om det):
Comment av Line — 07/12/2009 19:20 En time ekstra om sommeren – løpe barbeint i gresset, iført lang sommerkjole og god kondis.En time ekstra om vinteren – ligge i sofaen og tenke på sommerdagene hvor man løp barbeint i gresset, iført lang sommerkjole og god kondis.

Gjerne i en sommerkjole ala denne:

2 kommentarer:

Wanja B sa...

Oh, fin klokke, og oh, fin kjole. Får ikke lyst til å kle meg i lette sommerlige plagg når jeg ser den kjolen der. Håper du ikke blåser bort dere ute på Harbak. Og at du har det bra.

;)

Line sa...

Synes vi skal avtale en sommerkjoledate, inklusive Cava, på Strandbaren i juli/august!