mandag 18. januar 2010

still dass

Goættmeddag!
Formen min er fremdeles dass, stilen likeså:


Ja, jeg gikk faktisk sånn på jobb i dag (da jeg endelig kom meg på jobb, fra klokka 7 til 10 lå jeg i en ball på badegulvet sammen med Bast); uten sminke og i joggeklær. Hva er så feil med det? JO, man trenger faktisk ikke å se ut som en dass utenfor husets fire vegger selv om det er deilig å gjøre det hjemme. Det betyr heller ikke at man trenger kle seg opp til ball hver dag, bare at man kan godt se ren og passe ordentlig ut. Utover det kan man ha akkurat hvilken som helst stil man vil. Mange vil helt sikkert diskutere om f.eks. hullete klær kan passere som "ordentlig"...

Denne uka er det åpningsuke av nye Åset, og i dag hadde ungdomsskolen generalprøve på sin forestilling som er på torsdag. Passende nok hadde noen jenter et innslag som het "Fashion Førstehjelp" som i all hovedsak rettet seg mot lærernes stil. Følte meg ganske truffet i joggebukseræva mi da ja, hehe. Forøvrig er det interessant å se at det virker som mange tror man er moteriktig så lenge man tar på noe lårkort og hæler. Nuvel.

Jeg har Embror på besøk, han er på stua og gjør engelsklekser, kanskje jeg også skal gjøre noe fornuftig? Prøve å finne et ekornoutfit f.eks. Ja, du leste riktig!

Ingen kommentarer: