mandag 25. januar 2010

si det med blomster



Pappa kom med en bukett tulipaner til meg før helga! Takk, de er så fine! Ås-folk vil kanskje kjenne igjen seidelen de står i.. Jeg ønsker meg noen fine vaser med litt størrelse på til neste jul!

Det har vel ikke skjedd stort av nevneverdig karakter i dag. Høydepunktet var dagens "middag"; 7 skiver med makrell i tomat og en berlinerbolle. Damn, det var godt! Nå sitter jeg og prøver å ikke å sovne.. så kanskje jeg skal reise meg!

Ellers, der ute i verden? Hva skjer? Forresten, er det sant at det er slutt mellom Angelina og Brad??

5 kommentarer:

Alfie sa...

Ja, det er sant. Det er kanskje dårleg gjort av meg, men ikkje min feil at Angelina falt fullstendig pladask for meg.

Eg tenke no for so vidt som so at når eg ikkje får Line, so får eg vel heller klare meg med det nest beste (Angelina)

Klem Alfie

Trine fra Rissa sa...

Hei Line.

Det som skjer i min verden e at æ glede mæ meir å meir t å fløtt heim t Fosen igjen, særlig når æ læs bloggen din :D

Line sa...

Alfie - Den der Angelina altså... men man kan jo forstå henne også. Gratulerer som seksbarnsstefar da!

Og ja, nei, det, hm, altså, jeg har bestemt meg for å være singel for evig, da får jeg tid og plass til mange flere dyr i livet mitt! Jeg har lagt meg til for mange singelvaner allerede til at noen mann vil klare å få innpass i mitt hus over lengre tid.

Oi, det ble et langt svar. Hils dama og skaff gjerne en autograf!
klem


Trine - Fantastiske Fosen vet du! Når flytter du hjem? Så hyggelig at du leser her forresten!
klem

frikke sa...

Nei, se! Er det ikke Torvald og Tora?

Line sa...

Jovisst er det Torvald og Tora!