torsdag 28. januar 2010

shit happens

God morgen!
Jeg begår kardinalsynden å spise og drikke ved dataen opptil flere ganger per dag, og før eller senere må jo det gå galt... I gårmorges mistet jeg på en måte tekoppen min på maskina...... Shit. Så-å nå er det ikke sikkert det blir så jevnlig oppdatering her.

Har akkurat kommet på jobb, skal finne meg en kopp te og en avis nå tenker jeg. (Nei, jeg skal ikke sitte ved dataen.) Ha en strålende, strålende dag, snart er det helg!

Forresten, Bast, Argos, pappa og jeg drar til dyreklinikken på Stjørdal i morgen! Argos blir med for å få en generell sjekk. Bast kommer til å hate meg etter en hel dag med bilkjøring og håndtering av fremmede mennesker på fremmed, skummelt luktende, sted. Men får håpe de finner ut noe.

Ok - ta taa

1 kommentar:

frikke sa...

åh! Måtte alt være såre vel med vakre, herlige Bast! *krysser fingre og tær*