tirsdag 26. januar 2010

min PERFEKTE samboer


Cat entering camera!



Bast selvfølgelig. Hun krever ingen avansert middag, hun blander seg ikke inn i hvordan jeg vil ha det, være seg hva som helst, vi har våre vel innarbeidede rutiner sammen og vi er veldig glade i hverandre.

Jeg kommer til å bli småsprø den dagen hun takker for seg.

I går slo det meg som en hammer i hodet at hun ikke har fått ormekur på lenge. Jeg pleier å gi henne hver 3. måned, men nå er det nok gåttt mye lenger siden, shame on me. Tenk om det kan være en medvirkende årsak til at hun er så tynn? Så jeg ringte dyreklinikken (Stjørdal Dyreklinikk that is) og fikset respet i dag og tabletten er gitt. Bast er ekstremt flink med tabletter, hun får de hele, rett i munnen uten noe dill dall og uten å bli sur eller løpe vekk. Jeg skal nok likevel bestille en time til henne, nå er hun rett og slett mager. Anita på dyreklinikken tenkte med en gang på nyrene når jeg forklarte henne hvordan hun er, så burde dra og ta blodprøver. Aberet er at det er så langt og Bast hater å kjøre bil. Uff, det får så være. Skal bestille time i morgen!

1 kommentar:

sissimuk sa...

Huff da, håper Bast kommer seg. Hvor gammel er hun? Ikke gøy når det er noe med dyra... Jeg har ei feit katt som ligger i fanget mitt og maler. Han kan ikke være ute på vinteren og opparbeider seg et spekklag på magen... God bedring til Bast! :)