tirsdag 5. januar 2010

great start


Hello you!
Nå, hvordan har det nye året fungert så langt?
De tre første dagene var fffflotte (har forresten en haug med bilder fra søndagen, de kommer plutselig en dag), MEN så var det mandag.. Mandag og jobb. Jeg hadde tenkt å stå opp kvart over 5 (!) for å ha god tid til frokost med te, bok, kos og masse gjesping. Jeg hadde også tenkt å bruke litt tid på å fikse meg og så ta bussen 6.45. Jeg våknet kl. 7. Sju! Nesten to timer forsoving! Jeg hadde antagelig sovet meg gjennom hele alarmen. Herlig start på året gitt!

Så i dag spratt jeg selvfølgelig opp og fikk gjort alt jeg skulle på morgenen. Me-en så, da jeg skulle dra hjem i femtida ville ikke bilen starte. No chance. Bu-huuu. Etter att og fram ble den til slutt starta av en kar fra hydro'n, så i sjutida kom jeg meg avgårde. Halvveis hjem kommer jeg til en kar som har sklidd av veien med bilen. Har jeg tau i bilen? Nope. Men jeg vet av noen som kan ha, så jeg kjører og henter både tau og mer kompetent person som får bilen opp på veien igjen. Ok, da var det hjemover igjen, og kl ÅTTE var jeg endelig hjemme. Tre timer etter at jeg egentlig dro. Grrreat. Men jeg fikk middag av mamma, og pappa hadde vært oppe hos meg og fyrt opp i ovnen på forhånd, så jeg skal ikke klage så mye. Faktisk skal jeg prøve å ikke klage så mye her, det blir man jo bare i dårlig humør av å lese om! Og det er det jo ingen som vil!
(Men jeg sa prøve.)

Dette er hva jeg har gjort resten av kvelden:

Nå er det sengetid og i morgen er det atter grusomt tidlig når man våkner. Men man kan jo ha en fin dag likevel?
Forresten, jula varer helt til 13. januar, altså tjuende dag jul. Så fram til da skal jeg fortsette å kose meg med godis og sløvis. Julemarsipanen er på halvpris, hallo, det må man jo utnytte!
Nattatatataaa

3 kommentarer:

Tuna sa...

Du har jo glemt en pakke!!!
Fikk du forresten julekortet?

Anonym sa...

ja til sløving og kosing og godterier til magen ikke orker mer. Da er det tid for gulerøtter og pastinakk. Men positivitet er fint uansett:-) Og naturbilder, gjerne med dyr på:-) Godt nytt år!

Line sa...

Ja, kjære Tuna, jeg fikk julekortet og har behørig vist fram "den rosa streken" vår! :)

Anonym - jeg tror magen fikk seg en overdose i gårkveld... Nå skal julekroppen ut og lufte seg!