mandag 25. januar 2010

advarsel for overdose av Line..

Ok, nå kommer det ca. 100 dårlige bilder av meg og to av Bast, (ja, jeg er enig at omvendt hadde vært mye hyggeligere!) bare så du er advart. I gårkveld knipsa jeg nemlig mens jeg drev og prøvde ut antrekk til i dag...




En av Basts mange senger...






Synd jeg glemte at det er januar...
Jeg holder selvsagt ikke på slik hver kveld. Men i dag skulle lærerene være litt mer stilfulle for å ta Fashion Førstehjelperne (les noen innlegg under dette) på ordet.
Uansett, i morges endte jeg med noe helt annet og mye bedre:

Jeg ble ikke så veldig annerledes enn jeg ville gått uansett, bortsett fra hælene. Ble litt sliten i beina, det er ikke mye man sitter på rompa som lærer!
I morgen blir det nok tilbake til flate sko. Forresten, er det noen som har et tips om fine innesko? Nå bruker jeg avogtil ullsokker, avogtil vans og avogtil converse, men jeg skulle hatt noe litt mer ideelt. Skal sjekke ut Birkenstock tenkte jeg, men kom gjerne med forslag. Crocs og støggesandaler kommer ikke på tale!

5 kommentarer:

pappan din sa...

Crocs er det som gir best fotfeste på is sånn som det har vært her nå de siste ukene!!

Siri sa...

Pappa vet alltid best! Hør på han!

søstra sa...

Hvilken betynding har det med grep når de skal brukes inne? Og uansett tar jeg Lines parti i denne saken.

søstra sa...

*Grep på is, vel å merke!

Line sa...

Nå er det lite med is inne på Åset Skole... og uansett om hele Åfjord frøs igjen ville jeg fremdeles ikke brukt crocs. Eller "adiletter" som er et yndet alternativ til crocs. Grøss. Dessuten er ingen av de ovennevnte vintersko! Feste, pappa? Skal kjøpe brodder til deg jeg! Deg og Siri!

Søster, du er perfekt! Selvsagt!