søndag 20. desember 2009

nanananaanaaa

Tenn lys, nanananaanaa.. 4. søndag i advent gitt. 4 dager til julaften.Panikken streifet meg såvidt, nå nettopp. I helga har jeg hatt hodepine og sovet. Sovet og sovet. Og i gårkveld hadde jeg besøk av Esk, Ing og Eir, koselig! Skulle egentlig til byen i går, men var for trøtt til å tørre å sette meg i bilen. Så er nødt til å kjøre inn i dag, selv om det blir stress. Men julegavene må handles, det sier seg selv! Og selv om det blir litt stress og titusen andre mennesker i butikkene (gah!) skal jeg nok kose meg også!

Hvordan ligger dere an til jul? Full kontroll eller fullt kaos?

Da jeg kom hjem på fredag sto denne karen og tok i mot meg i gangen! Pappa som har vært på ferde, "det må være nisse på gården!" Nå står han og skaper julestemning i stua.
Ok, jeg må få ræva i et mye høyere gir! Ha en strålende søndag og kos dere med de siste foreberedelsene, å stelle til jul skal være trivelig!
nananananananaaaananananananaaaaaaaaa..
/L

2 kommentarer:

Alfie sa...

Må nok melde om fullt kaos, altso.

Driver å flyttar inn i leiligheita, og har egentlig ikkje orden på noke... Ikkje har eg pynta noke, og ikkje er eg i boks med julegåvene.

Jaja, nokre dagar igjen. Heilt på plass i leiligheita blir eg uansett ikkje før på nyåret.

Klem Alfie

sissimuk sa...

Her er det jo bursdagsfeiringer i tillegg til juleforberdelser, så er ikke helt i rute enda. Men, som den rutinerte husmora jeg etterhvert har blitt har jeg da gjort en god del. Bare de vanskeligste gavene som gjenstår... :)Enig, det skal være kos og ikke stress å stelle til jul, kos deg :)