tirsdag 15. desember 2009

Klær? pfff

Nå har jeg hatt en liten periode hvor det har vært gøy å kle på seg, f.eks. var de lange skjørtene fra de siste par ukene direkte inspirert av dette bildet. Men de siste dagene kunne jeg ikke brydd meg mindre (nesten sant iallefall) og jeg synes også at å ta bilde av hva man har på seg er hinsides idioti. Dette har nok sammenheng med at jeg er sliten og lei og bare vil sove. (Men må rette tentamener i stedet. JA, det tar LANG tid! Men så blir det forhåpentligvis bra gjort og rettferdige karakterer til slutt.) Mørketida er drepen, håper det kommer litt snø og lyser opp omgivelsene snart!
Nå er det bare tre (+ 1, vi lærere skal ha flyttesjau på mandag, vi holder på å flytte inn i ny skole, det har jeg kanskje ikke nevnt her? Sjekk aset.no for å se hvor jeg jobber, jeg hører til 8. trinn!) (Ja, til lange parenteser!) intensive dager igjen før det blir to nydelige uker med ferie!

Ok, tilbake til engelske stiler....

Ingen kommentarer: