lørdag 26. desember 2009

Jul. Mett.


Julaften har kommet og gått allerede, 1. Juledag likeså. Har dere hatt fine dager?

Vi hadde en kjempefin julaften, mest av alt fordi Mamma var i mye bedre form enn forventet og var sammen med oss både ved julemiddagen og ved gaveåpningen, utrolig fint og flott og godt og hurra! I dag, eller det er vel i går nå, hadde hun bursdag, og spiste sammen med oss og var i stua igjen!

I dag har jeg ellers stort sett slappet av hos meg selv. Jeg fikk dvd-spiller av familien til jul, og Siri og jeg hadde avtalt å gi skoeska med SATC til hverandre, så dere kan selv regne ut hva jeg har gjort..... Hele sesong 1 nærmest i ett gitt. Jeg har også spist. Konstant. Siden julemiddagen i går. Urk. Hele meg skvalper. I morgen skal jeg ut og gå tur eller noe tror jeg, litt rørelse gjør seg. Og antagelig blir det litt dansing på 2.dagsfest på samfunnshuset på kvelden, iaf om jentene mine skal.

Men først skal det soves! Vil bare vise dere Felix som krøp inn i haugen av gavepapir, han er visst gal etter papir:


og et glimt av kaffebordet, baileys og kaffe, mmm:



God natt, sov godt, drøm søtt, ha en strålende morgendag!
/L

1 kommentar:

Sissel sa...

Var innom å la ifra meg noen dvder på kjøkkenbenken din... Du kan ha de til i sommer eller no sånt :) Sees siden