fredag 18. desember 2009

Driving home for Christmas




Takk og pris for at det er ferie nå (jeg teller ikke mandagen, da skal jeg bare bruke kroppen, ikke hodet)! Jeg er faktisk kjempesliten. I går holdt jeg på å kjøre av veien på vei hjem fordi jeg ikke klarte å holde øynene oppe... (Jo, jeg vet man skal stoppe og sove, men det var typ en knapp kilometer igjen til jeg var hjemme, og jeg skvatt jo litt da jeg oppdaget at jeg var på vei uti grøfta, så da holdt jeg meg våken siste biten.) Har gedigent søvnunderskudd. Merker det på hele meg; stiv i ryggen, huden er tørr og uren på samme tid, håret er fett og flatt, øynene har seget ned til kinnene, og magen eser ut ettersom jeg har småspist konstant for å holde meg våken. I love myself.
Ute er det kaldt og snøvind, kan se ut somdet vlir hvit jul! Inne er det også kaldt, men jeg fyrer i begge ovnene, så det kommer seg. Nå skal jeg prøve å holde meg våken ei stund til, muligens balle på meg varmekjeldress og gå og stelle litt med hestene.
Ha en finfin fredagskveld!


Ingen kommentarer: