tirsdag 1. desember 2009

Desember?

Hoi. Står til?
Tenk nå er der 1. desember. Vi er inne i julemåneden! Det har jeg feiret med årets første julebrus (og en halv grandis..)! Det er uhørt å spise/drikke julegreier før desember! (Hm, eller jeg har ett unntak for meg selv 21. november, da får jeg spise en marsipangris.) Nå sitter jeg i godstolen (sofaen har fått en konkurrent, jeg fikk stol av Esk & Ing) og gjesper. Skal prøve å unngå å sovne, bør begynne å ta litt julevask i huset...

I dag var den første dagen med skikkelig glatt føre, da jeg segla nedover gårdsveien i sneglefart lurte jeg på om det egentlig var en god idé å dra på jobb, men etter 7 km ble det bedre. Turen tok dog dobbelt så lang tid som den pleier, men så må man jo huske at jeg tross alt er en ganske uerfaren sjåfør og at "det er bedre å komme for sent fram enn å ikke komme fram i det hele tatt!"

Åhå! - jeg har jo en julekalender å åpne! Got to go!


Denne fikk jeg i busshdahsgave fra mr. Music.

Ingen kommentarer: