tirsdag 22. desember 2009

bonde i byen

God kveld! Alt vel i verden?

Stikkord i min verden, siden søndag:
- innom jobb og pakke samme kontoret mitt - kjøre til tr.heim - kvelds hos bror og Ing - øl og hyggelige folk på 3B - frokost på senga - julegavehandling til armene falt av og kortet luktet svidd - tilbud om middag på Credo - 5-retter på Credo, ah, så godt! - oppdage at jeg ikke har glemt kunsten å kysse - frokost på senga igjen - handle det man glemte dagen før - kjøre hjem sammen med tante Tistel - handle for mor - se mor uten hår - noen tårer - hjem og sovne i stolen - ned til mor igjen - spise og prate - oppdage at bremsene på bilen kanskje er ute av drift igjen - gjespe - gjespe - apati i stolen.

Skal pakke inn noen julegaver nå og så krølle meg sammen til en ball rundt en varmeflaske under to dyner og pledd (vannet i soveromsskåla til Bast har frosset..!), med Bast i armkroken. I morgen skal mamma inn til byen og få cellegiftskur nr. 2, hun kommer mao. til å være sjaber i jula. Stakkar mamman min.

Sov godt og drøm søtt, dere merkelige, men veldig fine mennesker som leser!

Bonden i dag: