torsdag 10. desember 2009

Avant Garde

Hva synes dere om disse bildene?


Jeg synes de er fantastiske! Dystre og magiske! Hjernen og stylisten bak er Kristin Næverdal, frisøren min på Adam og Eva i Trondheim, og hun er en av fire nominerte til Årets Frisør, Avant Garde, med disse bildene! (jeg vet desverre ikke hvem fotografen er.) Vi har snakket en del om disse bildene når jeg har vært der, både før og etter de ble tatt, og det var veldig kult å se resultatet. Og ikke minst kult at hun ble nominert, for det tvilte hun på at kom til å skje.

Det er gøy å få fikset hår hos noen som virkelig kan det de driver med, selv om jeg stort sett er like spennende som en pappeske på hodet. Jeg er eleeendig til å ordne håret mitt selv. Prioriterer absolutt gode produkter og stell av det, men når det kommer til styling blir det løst eller hestehale. B to the O to the RING! Men når vi nå er inne på det så prøvde jeg meg faktisk på noe som lignet en frisyre i går..! Coming right up!

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Kule!
Åhh, fikk lyst til å klippe meg når jeg kommer hjem. Fire måneders sol- og saltvannsskada hår som trenger pleie... Hvor mye koster det sånn ca å klippe seg hos Adam og Eva?

Line sa...

En klipp koster vel mellom 5-700. Lærling sikkert mye billigere, jeg innbiller meg at han (lærlingen) er flink. Han er iaf kjekk...

Anonym sa...

Så søøøt du er!!! Og så gøy dere likte bildene!! Nå er det bare å vente til 6 februar for å se hvem som stikker av med seieren! ;) La oss alle krysse fingrene!!! :) Og ja, Alex(ander) læringen vår på Adam og Eva, er utrolig flink!! Koster 430 for klipp hos han. Hos ferdig utdanna 650->. :)
Ha en fantastisk mellomjul og et vidunderlig nytt år! Frisør-Kristin.