fredag 6. november 2009

Skovegg som hadde passet Søstra!

Det ble hjemmedag i dag likevel. Drikke te, surfe internex, lese blader og sove er det jeg har gjort i dag... Neida, ikke den verste måten å tilbringe en dag på, men skulle nå ønske jeg hadde fått gjort noe av det jeg hadde tenkt i stedet for å være en energiløs saccosekk i verdens styggeste fleecebukse.

Jeg har forresten gjort en ting til idag; skrevet ønskeliste til huset. Og der står det bl.a. skohylle. Og da passer det jo fint å vise "skohylla" til Christina Aguilera...!:


Noe for deg dette Søster? (Hun er den av oss med de lekre hælene, jeg har mer slitent street-preg på mine sko..)

Velvel, det er forskjell på stjerner og funky bønder. Jeg hadde vært mer enn fornøyd om jeg hadde disse finingene fra Isabel Marant!:


Bilder fra Coco's Teaparty og Jak & Jil.

2 kommentarer:

Søstra sa...

*sikle*

...En dag!

Mirela sa...

Jeg vil også ha sånn!!