onsdag 7. oktober 2009

prøver igjen


Tjenare!
Der var jeg på nett igjen gitt! Når maskina får stå og jobbe i 10 timer funker det omsider.. Er nødt til å haffe ekstern harddisk asap og få lagt over bildene mine!

Nok om det, får benytte anledningen når jeg har den (bortsett fra at jeg snart skal stikke igjen, skal på turntrening med kidsa)! Hvordan er ståa ute i verden? Her er det surhøst, strømpebukse under jeansen og på mandag måtte vinterdekkene legges på gitt. Bah. På jobb går det i ett og noe særlig annet enn å jobbe gjør jeg i grunnen ikke. Vel, hadde jo besøk på mandagskvelden, av en jeg var sammen med for noe som både føles som 100 år og 1 dag siden, og det var veldig koselig. Middag hos ma&pa først og deling av tanker fra hvert vårt sofahjørne på Edmundgården til det ble natta. Da la vi oss under hver vår dyne med ryggen mot hverandre og sov sjeldent godt. Peace, Love and Understanding rett og slett!

Ellers, jo, pappa ble 52 år i går, ergo var det kake og fullt hus der i gården, og jeg var nedom på middag og kakerester i dag også. Det har sine fordeler å bo nærme mor og far!

Men nå må jeg stikke, ha en finfin kveld!
tatataa /L


Sko fra Din Sko, kjøpt for snart en måned siden. Billige og spot on min stil.
Bildene er, som dere sikkert skjønner, ikke dagens, men fra 14. september da det tydeligvis var sol og glede ute. For øyeblikket hagler det vannrett her...

2 kommentarer:

Hege sa...

Godt at du er delvis tilbake på nett! Fint å høre at besøket gikk bra også, bedre enn de siste gangene kanskje? Virker sånn på innleggene som kommer rett etter, ikke mye tegn til nedstemthet som tidligere. Håper jeg har rett hvertfall :)

STOR klem

Line sa...

Det stemmer nok bra det, glad i stedetfor deppa denne gangen! Yey!

STOR klem tilbake