fredag 23. oktober 2009

Praha

Prahaturen i bilder:












5 kommentarer:

Hege sa...

Så fint og vått ut der ;) Likte spesielt restauranten, men det ser ikke ut som et typisk magedansested?

Line sa...

Vått indeed! Njei, ikke typisk sånn som man ser for seg, men det passet bra. Var en gjeng barske mannfolk som spilte trommer og sekkepipe og tre damer som magedanset og hadde flammeshow mm. til, og noen pirater som fektet og klovnet rundt i løpet av kvelden Dansedamene kom også med en levende iguana og slange som de brukte i showet, men det syntes jo ikke jeg noe om.

Hege sa...

Så gøy! Men akkurat klovner (skummelt) og dyr (bare teit) kunne de spart seg. Skal huske å spørre deg om navnet når jeg komemr meg til Praha.

Ingvild sa...

Åh! Badekar (på rent bad)!
Jeg vil ha badekar når jeg blir stor, så man kan bruke det på kalde høstkvelder.... ;)

Hege sa...

Så enig Ingvild! Det er et herk å vaske, men fantastisk deilig når man er kald inn i margen eller har litt ekstra tid :)