torsdag 29. oktober 2009

Knehøne


Dagens frøken.

Hjem, kjære hjem / Pus, kjære pus.

Alien knees.
Finner ut at det ikke er knærne det er noe feil med, men buksa.
Eller, kanskje ikke.
Får heller vise min gode side...
Som dere sikkert skjønner er jeg ikke dønn seriøs angående knærne mine, da hadde jeg jo ikke gått med hull på knærne! Men jeg synes det er så fint med (å gud, nå får jeg sikkert kjeft..) "knokkelknær", slik modeller har... Og så synes jeg det er fint med synlige hoftebein. Området rundt hoftebeina er forøvrig kanskje det mest sexy på kroppen, uansett kjønn, spør du meg! Er jeg totally loco? Ja, og flat mage da, det er hot det. Pupper og rompe, sa du? Boooring! Grunnen til at jeg synes de delene er så fine er sikkert fordi jeg aldri har hatt, eller kommer til å få, det selv. Sånn er det å være menneske gitt; fullstendig idiotisk og meningsløst.
Joda, jeg har deler ved meg selv jeg er veldig fornøyd med også, f.eks. liker jeg øynene mine, selv om de nesten ikke funker, og så liker jeg tennene mine, nettopp fordi de står litt i hytt og gevær. Og så har jeg pleid å være fornøyd med ryggen min, men de siste årene har jeg trent så lite at den har blitt helt vanlig. Aja. Blablablrrrrrrrrrrrrp. Nå følte jeg at det ble litt for mye av det gode (les teite) her. Du da? - hva liker du på andre og på deg selv?
'
Nuvel. I dag forsov jeg meg og siden har dagen gått i ett til klokka var 19, da dro jeg hjem. Nå er jeg stuptrøtt og skal bare vakle i seng. Takk og lov samt Amen for at det nesten er helg nå!
peace /L

2 kommentarer:

Sissel sa...

Besteste helga til deg rare søta!
I stedet for smilefjes her, må du prøve å se for deg en liten femi smådjevel med knokkelknær, utstikkende hofter og innhul mage som blunker flørtende med store vakre øyne til alle de andre smådjevlene.

Line sa...

Hahaha, jeg ser den klart og tydelig!
Bestere helga til deg gode fina!