fredag 2. oktober 2009

cocaine

Hai!
Jeg er, som dere sikkert skjønner, fremdeles uten nett. (Men telefonen fant jeg under passasjersetet i bilen etter noen dager!) Nå befinner jeg meg på kontoret, har rettet nasjonale prøver i norsk lesing og har en skuff full av naturfag- og RLE-prøver som også skal rettes.. men ikke nå! Nå er det på tide å komme seg hjem!

Jeg kommer plutselig tilbake når jeg plutselig er på nett hjemme igjen! Håper alt står bra til i deres liv, her skjer det ikke så mye annet enn jobb og jobb, men jeg gleder meg intenst til mandag, da får jeg nemlig besøk av en spesiell person!

Ha ei nydelig oktoberhelg og kos dere med denne gromlåta:



LOVE /L

EDIT: og sjekk dette: http://www.fosna-folket.no/incoming/article1246867.ece!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Erru serriøs? Lærer som legger ut sang om kokain og ønsker folk nydelig helg? Det er ikke sikkert alle skjønner det hvis du er ironisk (håper du er det her) -til og med han som skreiv låta tok denne utgaven av reportoaret sitt.

http://www.songfacts.com/detail.php?id=1277

Siri sa...

Heeey! Hvem kommer??!

Line sa...

Kjære Anonym - vet du hva, jeg klarer ikke ta til meg kritikken din. De som virkelig tror at jeg prøver å hylle kokain her, vel, de om det. Jeg synes bare det er en herlig sang, selv om jeg ikke er enig i teksten.

Kjære Siri - H!

Alfie sa...

Line, har ikkje peiling på kven som kjem men håpa det blir bra!

Anonym - det er ein bra sang. Enkelt og greit. Ikkje noke poeng å analysere det noke meir enn det vel?
Må ein analysere alt ein legger ut i tilfelle ein eller annan med kreativ fantasi velger å tolke det i ei eller anna snål retning??? Då blir det ikkje mykje blogg igjen...

Klem Alfie

Line sa...

Alfie - I love you!

Anonym sa...

Det er ikke verre enn at man kan skrive at man tar avstand fra innholdet i sangen. Og han som skrev sangen tok den av reportoaret sitt fordi den var så ekstra lett å misforstå. Jeg synes skolearbeidere skal være nøye med hva de legger ut på nettet.

Siri sa...

Eeeeh..: DET ER EN SANG!!!
(Jaja, ikke meningen å blande meg inn i den diskusjonen, men kjente jeg ble litt provosert. Nok om det.)

Linemor; H!!!??

Anonym sa...

Jeg gidde ik å si anna enn at elev reagere så får dåkker reager sånn som d. kann n slippe unna uansett txt bare fordi en har mellodi til? det e væl ik snakk om kæm som e snål men at ulikheta om ka n oppfatte e testede? men æ ska ik skriv her nå mer.

Alfie sa...

Kanskje alle musikerar som har/ har hatt problem med alkohol eller stoff bør eksluderast frå musikkopplæringa på skulen?

Siri sa...

Nå er det vel strengt tatt ingen av oss som har skrevet denne sangen, og da heller ikke trenger stå til ansvar for innholdet i den. Selvfølgelig er det en ærlig sak å oppfatte ting på forskjellige måter, men det er også helt klart en ærlig sak å like en låt uten å måtte forsvare hvorfor.

Line sa...

Amen.