mandag 21. september 2009

Ny uke

God kveld!
Er en kjapp kveldsrunde innom det store internex og tenkte gi et livstegn på bloggen!

Skal straks komme meg i seng, major søvnunderskudd for tida, men ellers bra. Bryllupet i helga var NYDELIG. Skal jeg noensinne gifte meg skal det brukes som mal! Og det var veldig godt å se igjen kjære venner!

Ellers er vel min verden som før; regn ute, Bast, True Blood og fyr i ovnen inne. Teknikken er som tidligere nevnt i mot meg, og nå har også bilstereoen takket for seg. På pc'n er det nå 1% ledig lagringsplass... Jada, jeg vet jeg må skaffe meg ekstern harddisk! Har bare ikke fått gjort det enda. Hvor mye koster det forresten? Gah, penger er noe skit - når man ikke har dem. Foreslår paljetter som ny valuta! Andre forslag?

That's all the blabla for tonight, Neverland is calling. Tipper det kommer et broket utvalg bilder fra ditt og datt i morgen.
Håper alt er bra i deres verden, ta vare!

/L

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Det koster 5-600 for en eksterndisk :) Sjekka disker i sommer, kjøpte en før jeg dro. Jeg hadde ikke tid til å kjøpe på nett, men disse er fine:

http://www.datakjeden.no/CBC.aspx?q=c:36116;pfd:pvk-e0b45;r:pg;s:2

Hvis du vil ha en du kan ta med deg på tur (kjekt hvis du vil overføre filmer, bilder osv med noen, eller ta med på lengre tur) så gå for Passport. Skal du ha en med mer plass (begrensa hvor mye man trenger, men hvis den bare skal være hjemme) så gå for Ibook.


Jeg ville tatt denne:
http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:1888097;c:36116;r:pg

Alt du trenger å gjøre er å plugge den i pc'n med USB; ingen formattering, ingen ekstra strømkabel pluss at den er liten og nett ;) oG RØD.

Line sa...

Wow - det var kommentaren sin med hjelp det!! Tusen takk sweetheart!