tirsdag 22. september 2009

11. sept. // hud og hår

Fredag 11. sept var jeg i Trondheim og fikk en sårt tiltrengt behandling hos Tonje på Frøken Fryd og hos Kristin på Adam og Eva. Håret er så smått på vei tilbake til en naturlig farge (det vises ikke så godt her, men det er ikke så hvitt lenger) (jeg savnet det hvite nesten med en gang såklart) og midtskillen fikk komme fram igjen.


I ørene hadde jeg pynt kjøpt i Amsterdam og genseren min rev jeg i stykker før jeg dro til byen. Nothing new there.

Jeg var nesten tre timer på hvert sted, så det ble ikke tid til så mye annet, men jeg rakk en kaffe med Nina som jeg tilfeldigvis og heldigvis møtte, og jeg rakk å kjøpe med meg to par sko, en bukse og en kjole, som jeg husker. Kanonfine sådanne såklart.

Mens jeg var i byen sto jeg parkert over en time etter at parkeringa hadde gått ut, uten å få bot og etterpå parkerte jeg i et parkeringshus helt på egenhånd!

Ingen kommentarer: