onsdag 26. august 2009

Random // Savn

Hola, läget?
Jeg er slapp, men that's it, på ingen måte dødssyk.
Har egnet store deler av dagen til å bla gjennom gamle bilder og sende et utvalg til framkalling, på tide! Man blir både nostalgisk, glad, sår og lattermild av å gå gjennom minner, for det er jo det bilder er; minner!

Her er, fullstendig uten sammenheng, noe av det jeg savner akkurat nå:

Bestemor. <3.

Å se disse gluggene oftere. Samvittigheten min er svart og grim...

SOMMER...! (ja, vet.., men jeg savner sommeren.)Men vinter på Harbak, kan være tøft det og!
Jeg savner å se denne snusleppa. (Tro det eller ei...)
Og jeg savner å reise! Hvor mange år har jeg egentlig drømt om å reise nå tro? Og da mener jeg en skikkelig reise, ikke bare noen uker et sted. Det må bli noe av snart! Aberet er at det er så miljøskadelig å fly!
Gjerne reise og sommer i ett!
Og så fant jeg masse bilder fra Ås og min studenttilværelse!
Og jeg savner som vanlig VENNENE mine.
De ekte, varme og gode, som jeg kan gå gjennom ild og vann for.
Jeg savner dog IKKE å ha kort kjerringhår! Men litt mørkere enn det jeg har nå har jo lenge vært vurdert, tror det blir frisørbesøk snart.

Nå vil jeg sove mere.

/L