mandag 31. august 2009

Hilsen fra dypet av sofaen

God kveld, mine venner!
Hvordan er livet ute i verden? Her på sofaen er det stille, og plass til altfor mange tanker og gamle følelser.

Idag var den sjuende dagen som potensiell smittefare, så i morgen skal jeg endelig på jobb igjen! I begynnelsen av forrige uke var jeg slapp og utafor, så hadde jeg noen dager som var helt ok. På lørdag drev jeg jo og spratt og hoppa foran selvutløseren, mala halve husveggen, henta sau i Lauvvika og div., men i går og i dag har jeg vært bare pjusk igjen. Skulle egentlig til Trondheim og hjelpe RMB med å flytte i går, men det ble bare sofa og pledd.

Klokka 20 skal jeg ned til ma og pa og se presentasjonen av årets deltagere i "Jakten på Kjærlighten", blir morsomt å se hva slags mennesker som ble med! Jeg føler meg VELDIG komfortabel med at jeg ikke skal se mitt eget oppsyn på skjermen!

Og ellers, njæ, ellers er det høst. Og jeg har tatt fram telysholdere og gleder meg til å bruke skinnjakkene mine, men er samtidig ganske deppa for at sommeren ugjenkallelig er over..

Her er noen bilder av bittelillebror og meg, tatt for 10 dager siden, intet blogginnlegg uten bilder!

Ligner vi?

Ha en fortreffelig kveld, alle sammen!

Ingen kommentarer: