mandag 11. mai 2009

wtf?



Tro det eller ei, men i dag glemte jeg å ta på meg øredobber!
Da ble jo alt feil, så kunne like godt kjøpe meg litt smågodt. Det ble dog ingen sofaslapping, men fjøs fjøs fjøs. Og nå skal jeg ut en tur til, har en liten kar som må få flaske... gjesp.
Har forresten glemt å fortelle at jeg laget middag en dag for drøye to uker siden! Hah! Og de tre siste dagene nå har jeg spist kanin (mamma som har kokkelert selvfølgelig) og det er übergodt! Og bortsett fra deeet, sååå... er jeg for trøtt til at jeg husker hva jeg sikkert egentlig hadde tenkt å skrive.
Takk for at dere stikker innom her, blir så glad!
puss o kram /L

2 kommentarer:

Alfie sa...

Eg lagar ikkje middag eg heller. Ete stort sett dagen i kantine for tida.
No skal det jammen bli digg å bli ferdig med denna oppgåva.

54 timar og 24 min til trykking. YiiiHaaa!

Klem Alfie

Line sa...

Stå på, du er kanonflink!!! Skulle gjerne stukket innom Sørhellinga med litt kos og kaffe til deg, er imponert over dere masterstudenter, jeg hadde dødd for lenge siden...
klem, L