onsdag 27. mai 2009

Utydelige Kjøttkaker

Her kan dere skimte noen kaninunger. Jeg har ikke forstyrret idyllen i reiret enda, så vet ikke hvor mange det er, en 8-10 som de forrige gangene vil jeg tippe.


Denne uka har det bare vært pissssvær og jeg er ekstremt uinspirert hva angår egen bekledning. I dag hadde jeg blonder og strikk til baggy bukse.
Og mange smykker, alle med hver sin historie.
Tenkte jeg skulle knipse litt lam også, men de er så dårlige på posering.. Han som er på vei inn i linsa heter Kolbjørn.
Det var oppholdsvær ei lita stund i kveld; utsikt fra stua mi:
Jeg er inne i en helsikes dårlig døgnrytme så er skikkelig slapp og urven, og får bare gjort en brøkdel av det jeg tenker at jeg skal gjøre når jeg kommer hjem. Og nå må jeg legge meg igjen... Helst for tre timer siden. pfff.
Forøvrig søker jeg etter en sponsor til sommerferien min? Sponsor/bemidlet elsker.
Anyone?

5 kommentarer:

Alfie sa...

triveleg med nye kaninunga då! E vel arti med mykje liv og røre på garden! Kor mange lam vart det?

Nattaklem Alfie

Søstra sa...

Ah - lærte tidlig av bestemor at det ikke finnes noe mer nydelig enn lam og kattunger. Men kjøttkaker er til å spise opp, altså! (Haha!)

Alfie sa...

"Sponsor/bemidlet elsker"???
Du er vel ikkje villig til å elske deg til midler, Line???
Friogbevaremegvel!

Line sa...

Alfie - Klart det! Jeg liker at du tar alt jeg skriver seriøst...
Ble rundt 250 lam

Søster - ja det husker jeg også, og det er sant!

Alfie sa...

Hehe, Line. Takk det samme får eg vel sei ;)
Ha ei god pinsehelg! Eg skal til Jon på festival :D

Klem Alfie