torsdag 7. mai 2009

Dauding kring halsen

Hei, verden!
Dagen startet brutalt med nestenforsovelse og var stuptrøtt hele dagen, badegolvnap da jeg kom hjem. Godt det er fredag i morra! Fant fram en hodeskalle og en stor ring til å pynte et ellers plaint antrekk med i dag.

Jeg har egentlig slått fra meg konsert med U2 denne sommeren, ettersom jeg skal på Madonna, Metallica, Trænafestivalen og forhåpentligvis en tur til varmland med Siri, og ikke er spesielt rik. Men når jeg får nyhetsbrev fra U2 med bl.a. nye videoer; U2.com > News > Unveiled!, blir jeg helt dårlig etter å dra på konsert! Det er noe spesielt med den første, store musikkjærligheten! Så, om noen skulle høre om noen ledige billetter i Europa - let me know? Vi kan jo dra sammen!
'
En annen happening; dette skjer på Strandbaren i pinsehelga - hvem er med? Hos meg er det både hjerterom og husrom, og det hadde vært kjempegøy om noen ville bli med! Konserter, mat og drikke, natur, dyrestell, tur og slappav - hæh?
EDIT: Det er selvfølgelig Kristi Himmelfarts- ikke pinsehelga!

4 kommentarer:

Catti sa...

D hørtes interessant ut;) Kanskje man skulle ta turen hjemom:)

Wanja B sa...

Hei L

Jeg har store planer om å komme meg på en eller annen happening på Strandbaren i sommer, så jeg tror kanskje jeg skal ta turen i Pinsa. Jonny ville også bli med, så vi må skaffe oss barnevakt.

Du har stor plass du!!?

W-Smil

Torild sa...

Ikke pinsehelga, vennen, det er helga etter :)
Kristi Himmelfartshelga!
Og ja, kom, kom

Klem Torild

Line sa...

Catti - det syns jeg absolutt du skal gjøre!

Wanja - jeg har lite med senger, men stor golvplass!

Torild - ja, naturligvis! Har retta opp. GRATULERER MED DAGEN!