tirsdag 26. mai 2009

Trøtteste

Regnet akkurat ut at jeg bare har 11 - ELLEVE??! - dager igjen sammen med ungene mine av dette skoleåret! Gråten tar meg! Og bare 17 arbeidsdager igjen før det er sommerferie. Sprøtt. Jeg er veldig klar for ferie, men ikke klar for å si ha det til sukkerungene.

Apropos ferie - den ser ut til å bli kanon og den ser ut til å gjøre meg konkurs... Fikk melding av Randi at hun har fikset billetter til U2 i Göteborg 31. juli.. jeg har overhodet kke råd, men jeg har heller ikke råd til å gå glipp av sjansen...

Her må leves billig og intet shoppes!
(Ta det med ro mor og far, intet er bestemt.)

Jeg har vært så trøtt de siste dagene. Kjeven gjespes snart ute av ledd og øynene er sandkasser.
Legge seg da kanskje?
ta taa /L








4 kommentarer:

Hege sa...

Oj, 3 store konserter på 4 dager. Litt av en uke :)

Line sa...

Ja, men det er et tricky regnestykke som jeg tviler på om går opp.. :)

Hege sa...

Må du droppe en av dem...?

Line sa...

Helst, men helst ikke, for å si det sånn...